»Na ta način je presegel meje kitare in ustvaril nov instrument, ki se meša z bobnarsko garnituro ali človeškimi orglami - nenehno razvijajoči se instrument, ki presega instrumentalno prakso in vzbuja ples.«
»Tovrstni glasbeni izrazi zaradi svoje zahtevnosti pogosto ostanejo preslišani in nerazumljeni, z umestitvijo izvajanj v atraktivna okolja, kar Rudnik Sitarjevec Litija zagotovo je, pa lahko ustvarimo večplasten dogodek, zanimiv tudi za publiko, ki sicer tovrstne glasbe ne spremlja.«
»Unikatna dela, ki nastanejo zunaj koncertnih dvoran, odpirajo nove smeri dojemanja glasbe in zvoka, z uporabo teh prostorov in njihovih zvočnih posebnosti pa publika prejme še dodaten kontekst.«
»Izvajalci, ki smo jih vključili v glasbeni cikel, spadajo med vodilne domače ustvarjalce na področju sodobne eksperimentalne glasbe. Gre za prejemnike številnih nagrad strokovne javnosti, tako v slovenskem kot tudi v mednarodnem prostoru.«
»Nabor v večini prvikrat javno dostopnih posnetkov zgladi 'vsiljeno motnjo diskontinuitete, predstavo, da se je alternativna scena porodila s pankom in njegovimi nadaljnjimi pojavi in surogati, ter kontrakulturo sedemdesetih poveže z alternativo 80. le v kontinuiteto, ki traja.'«
»kakor koli že bi skušali opisati zaobjete godbe na kompilaciji in umestiti avtorje in izvajalce, je popolnoma jasno to, da so bili vsi sestavni del in oporniki ljubljanske oziroma slovenske alternativne scene, kar iz zgodovinske distance spodbuja k preizpraševanju vlog, krajev, pomenov in pojavov tedanje scene, ki je bila z množico takšnih in drugačnih akterjev, skupin in grupacij izrazito inkluzivna.«
»Elliott Sharp, ameriški kitarist in skladatelj, je od konca sedemdesetih let prejšnjega stoletja ena osrednjih osebnosti avantgardne in eksperimentalne umetniške scene v New Yorku.«
»Ekstravagantni ameriško-turški dvojec Elliott Sharp in Saadet Türköz je unikat v svetu glasbe; njuno muziciranje je zaznamovano z intimnostjo in globokim razumevanjem drug drugega.«
»V svojem delu spaja preteklost in prihodnost, izročilo in sodobnost, sanje in resničnost. Razvila je svojstven glasovni slog: ekspresiven, fizičen, arhaičen in obenem umirjen.«
»Človeška tehno-ekologija, ki je prežeta z zvočnimi motnjami, je izgubila stik z ritmom zemlje, medtem ko so starodavni jezikovni in zvočni vzorci, ki so bili nekoč dojeti kot transformacijska sredstva, postali manjkajoča povezava med človekom in naravo.«
»Prakse, kot so starogrška retorika, besedna magija, ritualna poezija, sodobna kognitivna znanost in razne metode za dobro počutje, uporabljajo prvinsko moč izrekov, ritmov in zvokov, zato tudi vplivajo na človekove prvinske nagone, s tem pa na telesno biologijo, možgansko kemijo ter kognitivno jasnost.«